sobota, 8 listopada 2014

LBA !!

Moi drodzy! NAPRAWDĘ się tego nie spodziewałam, ale zostałam nominowana do LBA! Dziękuje serdecznie Mai Jaworskiej :*

1. ulubiona potrawa ?
--Lasagne :D--
2. ulubiony aktor ?
--Adam G. Sevani ! ♥--
3. od kiedy piszesz bloga/blogi ?
--Od kilku miesięcy, ale mój pierwszy blog był niewypałem, więc wzięłam się za drugi xdd--
4. ile masz lat ?
--15 :) --
5. największe marzenie ?
--Zostać piosenkarką i pójśc na koncert Juss'a :**--
6. czego się boisz ?
--Ciemności i fałszywych ludzi.. :)--
7. sukienka czy spodnie i bluza/koszulka ?
--Spodnie i bluza--
8. ulubiony aktor ?
--Napisałam już wyżej ;)--
9. chciałbyś się wcielić w rolę , którejś postaci z swojego ff ?
--Zdecydowanie tak !--
10. skąd pomysł na blogowanie ?
--Jestem osobą z wielką wyobraźnią, więc musiałam znaleźć jakiś sposób, aby uwolnić to co siedzi w mojej głowie. Chciałam też oderwać się od świata codziennego i choć na chwilę przenieść się do miejsca, gdzie nie mam takich problemów jak w normalnym życiu. :))--
11. co sądzisz o hejterach ???
--Każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie, al jeśli, ktoś robi to anonimowo, albo nieszczerze i ze zwykłej zazdrości, to według mnie jest to tchórzostwo.--


Okej, to wszystko, ja nominuję...nikogo xdd Nie do końca wiem jak działają takie rzeczy, więc po prostu nie chcę się w to zagłębiać :))

+ ROZDZIAŁ BĘDZIE DODANY DZISIAJ LUB W PRZECIĄGU KILKU NAJBLIŻSZYCH DNI ;D+


POZDRAWIAM, BUZIACZKI !! :** ♥

3 komentarze:

  1. czekam na rozdział :)

    http://i-am-not-giving-up-on-you.blogspot.com/
    http://i-am-not-giving-up-on-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zajrzysz ?
    http://bloody-sun-jb-ff.blogspot.com

    a co do nominacji to jestem pod wielkim wrażeniem tego jak piszesz i postanowiłam ci to jakoś pokazać :)

    OdpowiedzUsuń